Miért nem vesszük fel a telefont?

írta: Beréti Menyhért

Modern Takarítás alapító
Én csinálom amit itt látsz. Részt veszek a takarítási munkákban is. Tisztítom a kárpitot, súrolom a padlót, és amire szükséged lehet a lakásban.

Miért nem vesszük fel a telefont és miért nem válaszolunk azonnal az írásos üzenetekre?

A helyzet az, hogy nem tudjuk mindig felvenni a telefont.

Bár az elérhetőségeink megtalálhatók a weboldalunkon több helyen, és a közösségi oldalunkon is, ennek ellenére nem tartunk telefonos tájékoztató szolgáltatást.

Mégpedig azért nem mert a weboldalon, és a közösségi oldalon is minden le van írva, és van róla videó. Ezeket elolvasva és megnézve megfelelő döntést lehet hozni, hogy akarsz-e tőlünk szolgáltatást vásárolni.

Amennyiben ezek alapján nem tudod eldönteni, hogy megvásárold a szolgáltatásunkat, úgy a telefonos beszélgetésünk alapján sem fogod megvásárolni, mert akkor sem tudunk mást mondani mint ami szerepel a leírásokba és a videókon.

Természetesen amint megvásárolsz a weboldalon keresztül valamelyik szolgáltatásunkat, azonnal kapcsolatba lépünk.

Csak a vásárlóinknak tudunk ügyfélszolgálatot tartani!

Minden vásárlónknak felvesszük a telefont vagy rövid időn belűl visszahívjuk!

Írásban is lehet nekünk kérdéseket feltenni a weboldalon keresztül és a közösségi oldalon is az “Üzenetküldés” gombra kattintva, de itt sem tudunk mindenkinek azonnal válaszolni.

Ezen kívül van egy “Gyakran Ismételt Kérdések” oldalunk is ahol megtalálhatod a kérdéseidre a választ.

Ez az oldal időnként bővül a hozzánk beérkező kérdésekre adott válaszokkal.

Az így megtakarított időt azokra a vásárlóinkra tudjuk szánni, akik képesek voltak dönteni a látható és olvasható információk alapján. Az ő szolgáltatásuk kivitelezése az elsődleges célunk!

Te sem szeretnéd, hogy a lakásod takarítása közben folyamatosan telefonálnánk, nem a munkára fókuszálva, ezzel tovább feltartva téged a lakásod használatában.

Vagy késve érkeznénk oda hozzád mert eltelefonáltuk az időt olyan érdeklődőkkel akik lehet, hogy nem is vásárolnak.

Az elmúlt évben szerzett tapasztalataink alapján nincs új a nap alatt, ami meg még is az, azzal már találkoztunk. Ezt úgy értem, hogy tudjuk, hogy minden lakás más, és neked is lehetnek kéréseid ami szerinted egyedi, de hidd el, mi már láttunk és csináltunk olyat.

A por mindenhol por, a konyha mindenhol zsíros, a vizkő nálad is olyan mint a szomszéd utcában, és a padlót is pontosan úgy takarítjuk mint másnál, hogy az ablakokat is emlísem, pontosan olyan koszosak, ha nem pucoltad hónapok óta.

Tehát semmi nem indokolja, hogy naponta hússzor elmondjuk ugyanazt az információt, ami le van írva és videókon van bemutatva.

Úgy gondoljuk, hogy a weboldalunk és a közösségi oldalunk kellően informatív a vásárlási döntés meghozatalára és a takarítási szolgáltatásunk megvásárlására.

Utána meg úgy is beszélünk és találkozunk személyesen.

Már csak az van hátra, hogy kattints a kék gombra és kiválaszd az otthonod méretének megfelelő takarítás csomagot!

Kipróbálnád milyen a profi takarítás?

Tetszik amit itt láttál vagy olvastál, és szívesen kipróbálnád, hogy milyen lenne az otthonod egy profi takarítás után? Akkor kattints a gombra és válassz egy csomagot most! A rendszerünk egyszerű és lépésről, lépésre végig vezet.

Kapcsolódó bejegyzések – válassz egyet!

Változás 2022 szeptember 1-től

2022 szeptember 1-től a Modern Takarítás kizárólag rendszeres előfizetéses rendszerben működik.Tehát, ha csak egy alkalomra lenne szükséged a takarításra, azt...

Őszi takarítás

Őszi takarítás

Vége van a nyárnak, hűvös szelek járnak, újra itt az ideje, a lakás takarításának. Szeretnél tisztaságot, friss illatot a házba, de a takarításhoz segítséget...

Egy elcsípett hírlevél

Ezt a hírlevelet küldtem ki pár perce a vásárlóinknak.Ha esetleg nem érkezett volna meg hozzád akkor itt elolvashatod. Kedves ügyfelünk Fontos dolog miatt...