Gyakran Ismételt Kérdések

Nem vagy benne biztos, hogy melyik takarítási csomagot kellene választanod?

Egyedi igényeid vannak?

Építés vagy festés és felújítás utáni takarítást szeretnél?

Olvasd el a gyakran ismételt kérdésekre a válaszokat!

oké elolvasom!
Pontos m² meghatározás
Egyedi igények megbeszélése
Takarítási ütemterv készítés
Z
Szerződési pontok rögzítése
Rendszeres szolgáltatások
Takarítási tanácsadás

Gyakran ismételt kérdések a takarításokról

Hogyan működik a takarítási csomagok vásárlása?

 Itt van egy képes bejegyzés: https://moderntakaritas.hu/hogyan-vasarolj-takaritast/

De itt is leírom a folyamatot, így már könnyű lesz vásárolni.

  • A folyamat teljesen egyszerű, az oldalon bármelyik gombra kattintva amelyikre az van írva, hogy “CSOMAGOT VÁLASZTOK” eljutsz a négyzetméter kategóriák gombokhoz.
  • Válaszd ki a lakásodnak, vagy a házadnak a négyzetméter kategóriáját.
    Itt kattins arra a gombra amelyikbe tartozik a lakásod mérete.
    Ezek a gombok odavisznek azonnal a megfelelő takarítási csomagokhoz.
  • Ezután válszd ki, hogy milyen időközönként van szükséged a takarításra.Hetenként, Kéthetenként, vagy Egyetlen alkalommal. Az egy alkalmas csomagot válaszd akkor is, ha havonta van szükséget a takarításra. Kattints az “EZT A CSOMAGOT KÉREM” gombra és a rendelési lapon töltsd ki az adataidat!
  • Ezután ellenőrizd a vásárlásod. Itt van lehetőséged több alkalmat vásárolni a plusz jelre kattintva, vásárolhatsz 2-3 vagy akár több alkalmat is. Ha tetszik az egyszeri kedvezményes ajánlat, akkor add hozzá ezt is a rendeléshez az alatta lévő plussz jelre kattintva, ebből is adj hozzá annyit amennyire szükséged van. Ha végeztél a rendelés összállításával, akkor kattints a “FIZETÉS” gombra.
  • A következő oldalon találod azt a felületet ahol a bankkártya adatatokat kell megadnod. FONTOS MEGJEGYZÉS! A BANKKÁRTYA ADATAID NEM JUTNAK EL HOZZÁNK! A biztonságos és kényelmes online fizetést a Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény biztosítja. A rendszerünk teljesen biztonságos.
  • A fizetés után azonnal megjelenik az időpontfoglaló naptár. Ahol néhány sorban elolvashatod, hogy hogyan csináld az időpontfoglalást, amit itt is megmutatok. Ezzel egyidőben kapsz emaileket a vásárlásod megerősítéséről, és amikor lefoglaltad a takarításod időpontját arról is kapsz megerősítő emailt, és még fel is hívlak ezek után. A vásárlásodról a számlát azonnal megkapod emailben, ez egy elektronikusan hitelesített számla. Akkor nézzük, hogyan foglald le a takarításod időpontját a naptárban. Kattints a kék gombra amire az van írva, hogy “MÓNIKA TAKARÍTÁSI NAPTÁRA”
  • Ezután a lenyíló ablakból válszd ki az előbb megvásárolt szolgáltatást! Majd kattints a “TOVÁBB” gombra!
  • Ezután a tudod kiválasztani az időpontot, a zöld mezők jelzik a szabad helyeket. Fogd meg a szolgáltatást és húzd a szabad zöld mezőkre, ha azon napon a reggel szabad, akkor kérlek oda tedd. És ismét kattints a tovább gombra!
  • Ezután add meg ismét a neved, email címed és a telefonszámod, és válaszd ki, hogy van e háziállatod otthon! Végül kattints a foglalás véglegesítése gombra! Ha több takarítási alkalmat vásároltál akkor kattints az “ÚJ FOGLALÁS” gombra és kezdd előlről a folyamatot.
  • Ennyire egyszerű a vásárlási folyamat a MODERN TAKARÍTÁS OLDALON Köszönöm, hogy kéred a szolgáltatásunkat.
  • Az online fizetés teljesen biztonságos.
Otthon kell lenni a takarítás alatt?

Az első alkalommal jó ha addig otthon vagy amíg megismerkedünk és röviden bemutatod a házat. Utána nem szükséges mert teljesen önnálóan dolgozunk. Csak élvezd a tisztaságot mikor hazamész!

Mi van akkor, ha nem vagy elégedett a takarítással?

Az elégedettségi garanciánk azt jelenti, hogy ha valami oknál fogva nem lennél elégedett a szolgáltatással, és az valóban indokolt, akkor még azon a napon kijavítjuk.

Milyen eszközökre van szükség a takarításhoz?

Saját eszközökkel dolgozunk és a tisztítószert is visszük. A göztisztítás és a Brilliance tisztítószerek, de még a lefolyók karbantartása is benne vannak a takarítás árában. Így neked semmilyen eszközt nem kell biztosítanod. Csak a saját professzionális eszközeinkkel és tisztítószereinkkel végezzük a takarításokat. Erre vállalunk Elégedettségi Garanciát.

Milyen takarításokat vállaltok és hol?

Pécs és 10km-es körzetében vállalunk takarítási feladatokat. Lakóházak, lakások, lépcsőházak, üzlethelyiségek és irodák takarítását vállaljuk.

Csak bankkártyával lehet fizetni?
Igen, kizárólag bankkártyás fizetés van.
A Modern Takarítás elkötelezett híve a modern eszközök, fizetési módszerek alkalmazásának, ezért kizárólag bankkártyás fizetést biztosít a vásárlóinak. A bankkártyás fizetés gyors, kényelmes és nyomon követhető, éppen ezért egyre elterjedtebb itthon is (külföldön pedig népszerűbb minden másnál)

Ma már minden céges és magán bankszámla mellé adnak ingyen vagy évi 2-3 ezer Ft-os díjért bankkártyát, amivel lehet online vásárolni. Szóval, ha komolyan gondolod a vásárlást tőlünk, vagy akár a vállalkozásodat, ha vállalkozó vagy, akkor nem lehet akadály, hogy nincs bankkártyád.

Kapok számlát a vásárlásról?
Természetesen! A vásárlásod után szinte azonnal megkapod a számlát a megadott adataidra kiállítva.
Miért nem lehet átutalással és készpénzzel fizetni?

A weboldalunkon nincs utalásos fizetés, és készpénzes fizetést sem használunk.
Csak kizárólag online bankkártyás fizetésre van lehetőség.

Ez azért van így, mert a számlát azonnal megkapja a vásárlónk emailben automatikusan, és az online időpontfoglaló naptárban már a kifizetett szolgáltatás időpontját foglalhatja le.

Az időpontfoglaló naptár a kártyás fizetés után 3 másodperccel jelenik meg, akkor lehet lefoglalni az időpont nézőben előtte kinézett szabad takarítási időpontot.

Az automata számlázáson kívül, a visszaigazoló emailek, és visszaigazoló SMS-ek is automatikusak.

Sőt ez évtől kezdve már a NAV-hoz is hamarosan be leszünk kötve, és ők is automatikusan értesülnek minden automatán kiálított számláról. Erre az utóbbira minket a törvény kötelez.
Ráadásul még a könyvelőnk is automatikusan értesül mindenről már most is.

Ha egy ilyen rendszert emberi adminisztrációval és készpénzforgalommal kellene fenntartani akkor az árainkat jóval magasabban kellene megszabni.

Tehát, a kérdésre a válasz, hogy tudnánk használni átutalásos és készpénzes fizetést is, és kitudunk állítani készpénzes számlát is, de nem tesszük mert drága és időrabló.

Miért nem vesszük fel a telefont és miért nem válaszolunk azonnal az írásos üzenetekre?
A helyzet az, hogy nem tudjuk mindig felvenni a telefont.

Bár az elérhetőségeink megtalálhatók a weboldalunkon több helyen, és a facebook oldalunkon is, ennek ellenére nem tartunk telefonos tájékoztató szolgáltatást.

Mégpedig azért nem mert a weboldalon, és a facebook oldalon is minden le van irva, és van róla videó. Ezeket elolvasva és megnézve megfelelő döntést lehet hozni, hogy akarsz-e tőlünk szolgáltatást vásárolni.

Amennyiben ezek alapján nem tudod eldönteni, hogy megvásárold a szolgáltatásunkat, úgy a telefonos beszélgetésünk alapján sem fogod megvásárolni, mert akkor sem tudunk mást mondani mint ami szerepel a leírásokba és a videókon.

Természetesen amint megvásárolsz a weboldalon keresztül valamelyik szolgáltatásunkat, azonnal kapcsolatba lépünk.

Csak a vásárlóinknak tudunk ügyfélszolgálatot tartani!

Minden vásárlónknak felvesszük a telefont vagy rövid időn belűl visszahívjuk!

Írásban is lehet nekünk kérdéseket feltenni a weboldalon keresztül és itt a facebookon is az “Üzenetküldés” gombra kattintva, de itt sem tudunk mindenkinek azonnal válaszolni.

Ezen kívül van egy “Gyakran Ismételt Kérdések” oldalunk is ahol megtalálhatod a kérdéseidre a választ.

Ez az oldal időnként bővül a hozzánk beérkező kérdésekre adott válaszokkal.

Az így megtakarított időt azokra a vásárlóinkra tudjuk szánni, akik képesek voltak dönteni a látható és olvasható információk alapján. Az ő szolgáltatásuk kivitelezése az elsődleges célunk!

Te sem szeretnéd, hogy a lakásod takarítása közben folyamatosan telefonálnánk, nem a munkára fókuszálva, ezzel tovább feltartva téged a lakásod használatában.

Vagy késve érkeznénk oda hozzád mert eltelefonáltuk az időt olyan érdeklődőkkel akik lehet, hogy nem is vásárolnak.

Úgy gondoljuk, hogy a weboldalunk és a facebook oldalunk kellően informatív a vásárlási döntés meghozatalára és a takarítási szolgáltatásunk megvásárlására.

Utána meg úgy is beszélünk és találkozunk személyesen.

Olyan takarítást is vállalnak, hogy nem az egész házat kéne, hanem az idő lenne fix? Amire szükségem lenne: hetente 2-3 óra takarítás.
Lehet, hogy nem pontosan értem a kérdésed, de megpróbálom értelmezni.

Tehát van egy nagy ház, mivel nem írtad, hogy mekkora, így csak találgatok.
Legyen mondjuk 160 m2. Ezt a házat nem akarod egyszerre kitakaríttatni, hanem több kisebb részletben, vagy minden héten egy kisebb területet 2-3 órában.

A megoldás egyszerű: a kisebb négyzetméteres hetenkénti csomagjaink, a 35-54 m2-ig
Tehát, ha 160 m2 a ház, akkor a 35-54-ig hetenkénti csomaggal a harmadik alkalommal érünk a végére. Minden alkalommal max 2,5 órával számolva.
Mivel a nagyteljesítményű gépeinknek köszönhetően nem óradíjban dolgozunk, így az ott eltöltött idő lehet kevesebb is.

Az ügyfeleink az eredményért fizetnek nem az ott eltöltött időért, tehát ha valami tiszta lesz 10 perc alatt, akkor nem kell eltölteni vele fél órát.

Például a padlósúroló gépünk teljesítménye óránként 300 m2, ami percenként 5 m2-t jelent, tehát 10 perc alatt képes vagyok egy 50 m2-es lakás padlóját csillogóvá varázsolni.
Nyilván rengeteg művelet van még előtte, de minden műveletre van gépünk. Ezért is a nevünk a Modern Takarítás.

Szóval ha szeretnél tőlünk takarítást vásárolni akkor a csomag ajánlatok tökéletesek a számodra.

Egyedi takarításra lenne szükségem. Nem a csomagok szerint. Van rá mód?

A több mint ezer lakás és ház takarításának tapasztalata alapján mondom, hogy a takarítás csomagjaink mindent lefednek amire csak szükséged lehet.
Az elmúlt években szerzett tapasztalataink alapján nincs új a nap alatt, ami meg még is az, azzal már találkoztunk. Ezt úgy értem, hogy tudjuk, hogy minden lakás más, és neked is lehetnek kéréseid ami szerinted egyedi, de hidd el, mi már láttunk és csináltunk olyat. Ezt bizonyítja az is, hogy takarítási időpontjaink 90-95 %-a folyamatosan foglalt három hónapra előre.

A por mindenhol por, a konyha mindenhol zsíros, a vizkő nálad is olyan mint a szomszéd utcában, és a padlót is pontosan úgy takarítjuk mint másnál, hogy az ablakokat is említsem, pontosan olyan koszosak, ha nem pucoltad hónapok óta.

Ha számodra nem felelnek meg a takarítási csomagok, akkor kérj másik szolgáltatótól takarítást.

Vannak akik kimennek ingyen beszélgetni és vannak akik sokkal olcsóbbak mint mi.

Kérdésed van?

Írd meg nekünk!

6 + 2 =

Gyakran ismételt kérdések az ózonos fertőtlenítésről

Hogyan működik a csomagok vásárlása?
  • Először nézz egy szabad időpontot a naptárban, és akár le is foglalhatod.
  • Válaszd ki a neked megfelelő ózonos fertőtlenítés csomagot és kattints a gombra!
  • Az ürlapon töltsd ki az adatokat és fizesd ki a bankkártyáddal a szolgáltatás árát!
  • A fizetés után ismét megjelenik az időpontfoglaló rendszer és az ott leírtak alapján egyszerűen le tudod foglalni a szolgáltatásod időpontját.
  • A lefoglalt időpontban érkezem és megcsinálom az ózonos tisztítást, fertőtlenítést.
Hogyan működik az ózonos fertőtlenítés?
  • Először meg kell szüntetni a szagok forrását, a koszt, szemetet ki kell takarítani.
    A legjobb ha egy nagytakarítás után csináljuk. Ha nem vásárolsz takarítást tőlünk akkor neked kell kitakarítani az ózon kezelés előtt.
  • Ki kell vinni a helyiségekből minden növényt, állatot és ember sem maradhat. Az ózonos fertőtlenítés közben senki nem tartózkodhat a helyiségekben. Az ózon belégzése káros.
  • Ezután légmentesen lezárom a helyiséget, hogy az ózon a kezelés alatt csak a fertőtlenített helyiségben vagy épületben maradjon.
  • Elhelyezem az ózongenerátort vagy generátorokat, és beállítom, bekapcsolom, majd én is kimegyek az épületből, lakásból.
  • Az ózon kezelés végeztével várok még 30 percet, majd utána bemegyek és alaposan kiszellőztetek.
  • Ezután lehet használni a lakást vagy helyiséget.
Mikor csinálod meg a szolgáltatást?

A takarítási vagy egyéb tisztítási szolgáltatást akkor kezdjük meg, ha azt megvásárolod és lefoglalod az időpontot.

Minél hamarabb vásárolsz, annál hamarabb jövünk!

Gyakran ismételt kérdések a helyszíni felmérésről

Hogyan működik a csomagok vásárlása?
  • Válaszd ki a neked megfelelő helyszíni felmérés csomagot és kattints a gombra!
  • Az ürlapon töltsd ki az adatokat és fizesd ki a bankkártyáddal a szolgáltatás árát!
  • A fizetés után megjelenik az időpontfoglaló rendszer és az ott leírtak alapján egyszerűen le tudod foglalni a helyszíni felmérésed időpontját.
  • A lefoglalt időpontban érkezem és megcsinálom a helyszíni felmérést.
Mit tartalmaz a helyszíni felmérés csomag?

A helyszíni felmérés csomag a választásod alapján tartalmazza a következőket

  • A takarítandó terület pontos méretének a meghatározása lézeres mérő műszerrel
  • A takarítási technológia és folyamat megbeszélése
  • Az egyedi igények megbeszélése
  • Ha kárpit vagy szőnyegtisztításra kérted a felmérést a szemrevételezés után pontos árajánlat készítés
  • Építés vagy festés, felújítás utáni felmérésnél technológia és folyamat megbeszélése után pontos árajánlat készítés
  • Irodaház, üzlet és lépcsőház takarítások esetében a részletes ütemterv készítés és szerződési pontok megbeszélése
Mikor kezditek meg a takarítási szolgáltatást a felmérés után?

A takarítási vagy egyéb tisztítási szolgáltatást a helyszíni felmérést követően akkor kezdjük meg, ha azt megvásárolod és lefoglalod a megbeszélt időpontot.

Minél hamarabb vásárolsz, annál hamarabb jövünk!

Gyakran ismételt kérdések a kárpit és szőnyegtisztításról

Hogyan működik a csomagok vásárlása?
  • Válaszd ki a neked megfelelő kárpit vagy szőnyegtisztítás csomagot és kattints a gombra!
  • Az ürlapon töltsd ki az adatokat és fizesd ki a bankkártyáddal a szolgáltatás árát!
  • A fizetés után megjelenik az időpontfoglaló rendszer és az ott leírtak alapján egyszerűen le tudod foglalni a helyszíni felmérésed időpontját.
  • A lefoglalt időpontban érkezem és megcsinálom a kárpittisztítást vagy a szőnyegtisztítást.
Mit tartalmaz a kárpit és szőnyegtisztítás csomag?

A kárpit és szőnyegtisztítás csomag a választásod alapján tartalmazza a következőket

  • Ülőgarnitúra tisztítás L vagy U alakú, 3+2+1 vagy bármilyen más felosztásban
  • Minden csomag tartalmazza a tisztítószereket és a gőztisztítós atkátlanítást is
  • A tisztítás utáni karbantartási tanácsokat, hogy minél tovább maradjon tiszta a bútorod vagy a szőnyeged
Mikor csinálod meg a kárpittisztítást?

A kárpittisztítás vagy szőnyegtisztítási szolgáltatást akkor csinálom meg ha azt megvásárolod és lefoglalod az időpontot a naptárban.

Minél hamarabb vásárolsz, annál hamarabb jövök!